.

Listy towarów, które kupisz w internecie. Propozycje prezentów, indeksy części, przedmioty kolekcjonerskie.

Windy

albo inaczej będzie się nazywać... przecież nie można wszystkiego tak prosto napisać, żeby każdy się połapał... nie ma firewalla czyli co ? nie instalowałeś innego czy wyłączyłeś z windy ? : Sprawniej operuję słowem pisanym.
Choć myślę, że nie ja jeden wykorzystuję przewagę polegającą na czasie jaki czat daje na pozbieranie myśli. Mam wrażenie, że przespałem swoje najlepsze lata.
Powinienem był w czasach liceum się zabierać za takie sprawy.
A teraz to ja nawet nie wiem czy jeszcze jestem w grze. Dlatego wyznaczyłem sobie checkpoint na 25 roku życia. Do tego czasu chcę pewne rozdziały pozamykać i pewne otworzyć. i jak znowu chciałam sie dodzwonić to abonent czasowo niedostępny a teraz znowu brak odpowiedzi. Zresztą przestań, żartowałem przecież tylko. Niemiałem żadnych podstaw, by Cie o cokolwiek oskarżać. chciałbyś i powtarzasz to sobie do znudzenia .,,.,.,,.,; prowokacja prowokacja prowokacja i siedzisz tu całymi godzinami

Brak komentarzy: