.

Listy towarów, które kupisz w internecie. Propozycje prezentów, indeksy części, przedmioty kolekcjonerskie.

Farby do włosów

A: noszę dużo czerwieni i mi nie pasuje ten rudy do ciuchów
A: idę robić ciastka
B: do czerwieni idealny byłby czarny
B: albo jasny blond ale blond by się tu gryzł z twoja uroda
B: za duży kontrast
A: właśnie zastanawiam się nad czarnym
A: ale w sumie wszyscy mi mówią ze w rudych mi ładnie
A: i sama nie wiem
B: szczerze mówiąc to mi się podoba to zdjęcie w parku
A: mhm
A: no zobaczę. pewnie na święta znowu się farbnę na czerń
B: ale wiesz jakby zrezygnowała z czerwieni
A: no.....to byłoby ładnie
B: lekki makijaż cienie zielone
A: tylko ciężko mi się przestawić np na zieleń
A: ewentualnie fiolet mi jeszcze pasuje
B: no wiem ale kolor włosów rudy idealnie pasował by do zieleni
A: ale ja kocham czerwień i czerń
A: no i głęboki róż
B: no fiolet tez byłby niezły
B: róż nie za bardzo
A: i chyba wolę się przefarbować i ubierać tak jak mi wygodnie niż do włosów dostosowywać garderobę
B: nie no spróbuj odmiany

Brak komentarzy: