.

Listy towarów, które kupisz w internecie. Propozycje prezentów, indeksy części, przedmioty kolekcjonerskie.

Podróż dookoła świata

Super .
Ja za rok obśmigam.
całą Amerykę Łacińską
bo na razie tylko Europę zaliczałam
Konno można .
Transsybem do Irkucka.
jest tam wyobraz sobie taki hotel z restauracja, dla bardzo bogatych ludzi.
wiesz...placa fortune zeby pozyc troche w dziczy.
Nie mam fortuny.
prawdę mówiąc w tej chwili nie mam nawet na Internet.
więc helikopter odpada.
ona tam sie zalapala jako szef kuchni.
bo to jej zawod.
a zarobila tyle kasy, ze potem rok sobie jezdzila po swiecie.
Myśmy z kumplem wymyślili lecieć do Stanów, bo tak znacznie taniej
i na miejscu podłapać jakąś fuchę na pare miesięcy.
a dalej śmigać przez Meksyk
no bez kasy nie da rady.
tak całkiem bez to nie.
ale nie wiem czy kojarzysz Kingę i Chopina.
i kilku innych wariatów.
trzeba gdzies zarobic przynajmniej z 3 tys dolcow .
tyle to będę miała.
ale ja tam jadę na rok.
wiesz te panstwa ekstremalne sa bardzo tanie.

Brak komentarzy: